Smoczek dla noworodka.

baby-423023__340Ostatnio widziałam ciekawą reklamę w telewizji ze smoczkami dla dzieci. Najbardziej przyciągnęły moją uwagę te noworodki, które biorą do takich reklam. Są mega słodkie, ale czy w tym wieku powinny już być wykorzystywane do takich rzeczy. Uważam, że nie, ale to indywidualna decyzja rodzica. Reklamowały smoczki, takie dosyć praktyczne, aż z ciekawości zaczęłam podobnych szukać i trafiłam http://zakupydlamalucha.pl/jaki-smoczek-dla-noworodka/ fajne porady, jestem pełna podziwu, jak wszystko idzie naprzód.

Leave a Reply

